مقاله غیرمعمول روش های فریبنده برنامه نویسی را آشکار می کند

ما نگاهی به ملزومات ساخت یک برنامه رایانه شخصی و همچنین اهمیت "منطق" در برنامه نویسی رایانه شخصی انداختیم. بر

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

ما نگاهی به ملزومات ساخت یک برنامه رایانه شخصی و همچنین اهمیت "منطق" در برنامه نویسی رایانه شخصی انداختیم. برنامه نویسی ریاضی سری A. 46 (1): 79-84. doi: 10.1007/BF01585729. از اوایل سال 2012، مجوز تجاری برای ایالات متحده، کانادا، مکزیک، ژاپن، نیوزلند، استرالیا، بریتانیا، ایرلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا در دسترس بود. اگر قصد کسب درآمد دارید، می توانید آن را تحت شرایط مجوز تجاری Kinect for Windows SDK توزیع کنید. همراه با دات نت، باید با DirectX SDK که برای ایجاد نرم افزار تعاملی با استفاده از رابط های چند رسانه ای DirectX طراحی شده است، آشنا شوید. در اواسط دهه مایکروسافت ویندوز 95 را منتشر کرد، که مسیر جدیدی را برای سیستم عامل نشان داد، اینترنت به عنوان یک بازار مصرف جدی شروع به رشد کرد و پلت فرم نرم افزار جاوا اولین انتشار عمومی خود را منتشر کرد. گاتری، رندی. "کیت توسعه نرم افزار Xbox Kinect SDK Beta برای عموم منتشر شد. " MSDN. در سال 2015، آنها نسخه 6 را منتشر کردند که بر روی ماژولار بودن تمرکز دارد، به طوری که شما فقط می توانید مواردی را که برای اجرای سریعتر نیاز دارید و همچنین با SASS طراحی شده است. فولی، مری جو. "نسخه تجاری Kinect برای ویندوز کیت توسعه در اوایل سال 2012 ارائه می شود." ZDNet.

مایکروسافت با گسترش یک Kinect SDK به ویندوز، عملکرد Kinect را برای کاربردهای بسیار متنوع تری باز کرده است. با همه این قطعات، شما آماده دانلود Kinect SDK و شروع هستید. در مرحله بعد، بیایید بررسی کنیم که برخی از توسعه دهندگان دیگر با Kinect SDK چه کرده اند و نحوه انتشار برنامه های Kinect خود را کشف از اینجا کنیم. در زمان اعلام، مایکروسافت قبلاً بیش از 200 برنامه از شرکت‌هایی در 25 صنعت در سراسر جهان دریافت کرده بود. این شرکت ها ایده های نوآورانه ای داشتند که فراتر از بازی بود. به تدریج شرکت های دیگری مانند موتورولا، سامسونگ و دل گوشی های اندرویدی خود را معرفی کردند. Sprint اکنون از HTC Hero و Samsung Moment که هر دو گوشی اندرویدی هستند، پشتیبانی می کند. ادوارد ال. ثورندایک در سال 1912: «اگر با یک معجزه هوشمندی مکانیکی، می‌توان کتابی را طوری تنظیم کرد که فقط برای کسی که آنچه را که در صفحه اول کارگردانی شده بود انجام داده بود، صفحه دوم قابل مشاهده باشد، و به همین ترتیب، چیزهای زیادی اکنون نیاز دارد. آموزش شخصی را می توان با چاپ مدیریت کرد. همچنین واقعاً برای افرادی که دانستن نحوه کدنویسی به نحوی در زندگی خود فایده ای نمی بینند مناسب نیست. کامپایل کردن کد در سطح بیت که منجر به کامپایل کردن کد جاوا در یک عمر باینری می شود، آن را در همه پلتفرم ها قابل اجرا می کند. This  data h​as been ​do​ne with the ​help of G SA Conte᠎nt Gen er at᠎or DE​MO!

از آنجا، می‌توانید کد منبع برنامه‌های دیگر را که کارهای مشابهی را با برنامه خودتان انجام می‌دهند، ارجاع دهید، یا می‌توانید به چیزی کاملاً جدید منشعب شوید. برای مثال، شرکت فناوری اسپانیایی Tedesys نرم‌افزار TedCas را توسعه داد که داده‌های مهم، از جمله پرونده‌های بیمار و مواد مرجع مربوط به روش‌ها را در حین جراحی در دسترس جراح قرار می‌دهد. با شروع با یک مثال بسیار ابتدایی، می توانید ساختاری را برای کاربرد خود استخراج کنید. ویژوال استودیو به عنوان یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) عمل می کند که در آن می توانید در دات نت برنامه ریزی کنید و در عین حال DirectX و Kinect SDK بهترین منبع را یکپارچه کنید. وقتی دانلود کامل شد، از دستورالعمل های سایت Kinect برای ویندوز برای نصب نرم افزار استفاده کنید، دستگاه Kinect برای ویندوز را راه اندازی کنید و تجربه توسعه خود را در ویژوال استودیو شروع کنید. درایورهای دستگاه شخص ثالث -- نرم افزار نوشته شده توسط توسعه دهندگان غیر مایکروسافت -- برای Kinect اندکی پس از راه اندازی آن ظاهر شد. کل وب سایت ها با نکاتی در مورد یافتن و استفاده از این درایورها ظاهر شدند. بنابراین، نیاز به به روز رسانی درایورها به طور خاص تر و منظم تر است. سنسور کینکت برای ویندوز که در بالا ذکر شده است با سخت افزار کینکتی که برای Xbox 360 خریداری می کنید یکسان نیست. Kinect برای ویندوز 249 دلار قیمت دارد که حدود 100 دلار بیشتر از Kinect برای Xbox است.

سازندگان گوشی سخت افزار واقعی را تولید می کنند. آنها همچنین باید Kinect خود را برای سنسور ویندوز (سخت افزار) خریداری کنند و Kinect را برای Windows Runtime (نرم افزار) برای رایانه های خود نصب کنند. برای استفاده از Kinect ، شما مجبور به خرید دستگاه Kinect و اتصال آن به یک سیستم سازگار Xbox 360 هستید. تقریباً یک شبه ، آنها در حال یافتن راه هایی برای استفاده از کنترل های Kinect برای بیش از چند بازی Xbox بودند. Microsoft Kinect SDK ، برای برنامه های ویندوز طراحی شده است. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با هم همکاری کنند تا مجموعه ای از برنامه ها را ایجاد کنند که نسبت به هر یک از مؤلفه های خاص قوی تر و پیچیده تر باشند. ملاحظات دیگری نیز وجود دارد که توسعه دهندگان باید هنگام ساختن برنامه ها ، در نظر داشته باشند. برخی از فروشندگان سریعاً سیستم عامل را قبول کرده اند ، در حالی که برخی دیگر آن را رد کرده اند. اما برخی از ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه تا آنجا پیش رفته اند که از سیستم عامل Android در ملاء عام انتقاد این لینک می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلفن Google و موضوعات مرتبط ، پیوندها را در صفحه بعد شماره گیری کنید. برای برخی از پیوندهای مفید و اطلاعات بیشتر ، صفحه بعد اینجا ببینید را بررسی کنید. تبدیل شدن به طور کامل با پایگاه داده هایی مانند مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی (NCBI) برای همه رشته های زیست شناسی مهم است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین منابع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن